Monday, March 24, 2014

    In momentul intalnirii noastre, Universul a facut PING si atunci s-a format o floare, ale carei petale se imultesc si cresc odata cu noi (de aici Ping Flower), apoi am decis ca vom locui la Meca (comuna Macea, Judetul Arad) impreuna cu Mitzu (bunica noniana) 
 Aici am curatat, plantat, ingrijit gradina magica de unde vor pleca spre stomacul nostru si-al multor oameni, legume, fructe, alune, fluturasi de bucurie...
 Toate astea si tot ce-o sa urmeze,  fac parte din conceptul nonian Joy Art (viata ca forma de arta) in care fiecare gest, actiune, gand, se adauga la marea lucrare, VIATA MEA si cu Alexandra langa mine, opera mea este pe drumul cel mai bun posibil! 
 Am primit tot ce mi-am dorit si multe pe langa, ramanandu-mi de dat mai departe tot ce am mai bun, sa am loc la ce va urma, sper sa rezonez cu cat mai multa lume si sa fac lumina oriunde este nevoie, ma bucur ca am cum! :)



                                                                    ....pe data viitoare, 



                                                                                                    Noni & Sandi  ;)