Monday, June 23, 2014

Intre timp...


Focul mare
 

noaptea PING


a venit dimineata, noi tot acolo


flacari la vie


cascada dintre burti


cu fasolea La Capite


Tora




...a fost si Ping Flower Fest in Pecicaland, o idee de mai demult, materializata in festivalul care a adus la un loc tot felul de varste, concepte si mase musculare, unindu-ne vibe-ul la focul de tabara, care ne-a purificat si pentru cateva ore a facut utopicul posibil, bine-a fost si va mai fi! :) Dupa fest, am urcat in Transabrud si pana-n Beius n-am mai coborat, Uri a venit in intampinare, lasandu-si cartile nesupravegheate, dar ce se poate intampla? Sunt carti, putini se mai ating de asa ceva, avand in vedere ca n-au usb sau touchscreen ;) Si deodata au aparut Tiu si Hella! Cafea, suc, energizant, o tigara, inca una....inceputul unei seri uplifting la vie cu foc si palinca si Noemi a dat foc poi-urilor, sus deasupra Beiusului, unde dimineata, deschizand geamul auzi cip cip ripiicipipicip si vezi tot ce-i mai fain, ca la elfi acasa! :) Ziua urmatoare, am facut cunostinta cu Crisul Negru (cred) si cu vacile de pe celalalt mal.....Nunta verisorului nonian Catalin, inca un event fain, a fost prima nunta in formula Noni & Sandi si Serbi ( verisorul nonian mai tanar, dar nu mic) , s-a lasat cu dansuri tiganesti, dansuri lente, caricaturi, rasete lungi si multiple :) Au venit si Neo si Cosmin cu Cristina, inca un motiv sa-mi placa si sa ma simt ca acasa.....din ce in ce mai multe locuri mi se par acasa, sa fie peste tot casa mea? Cat timp o am pe Alexandra langa mine, da! ;) ....apoi am ajuns la Timisoara, La Capite, cu fasolea verde cu tot si uleiuri fain mirositoare si gem bun de capsuni cu menta si zahar brun si compot de visine, toate de la noi din gradina minunata de la Meca ;) Sandor a fost acolo, ne-am intins la povesti pe un fundal muzical live, oferit de copii de toate varstele (a fost ceva serbare) la tot felul de instrumente, fain zi si asta! :) 
A venit vremea sa ne intoarcem in Pecicaland, unde avem de facut niste invitatii....pentru nunta noastra...:) si ce fel mai bun de a ajunge in Pecicaland decat cu o vizita la Meca, insotiti de Liviu si Andreea, care ne-au luat cu minivan-ul familiei intr-o tura de recunoastere. La Meca ne astepta Magelan (in curand vom mai pune poze cu el) si Mitzu (bunica noniana). Am facut o hora energetica si hai in Gradina Botanica si la castel si la strandul parasit.....imi place familia noastra! :)
A venit timpul sa vorbim un pic de Tora, noua vietate din familia Ping, e o pisicuta mult prea mica sa fie departe de mama ei, pe care stapanii au decis s-o lase in voia sortii, care, momentan, suntem noi si sper sa fie una buna, ne straduim sa-i hranim burtica deja rotunda, sa-i povestim despre lumea ce-o va descoperii cand isi va deschide ochisorii si sa speram ca se va intelege cu Magelan! Sper sa punem poze cu ei si cu gainile dormind impreuna....pana atunci, laptic cu galbenus de ou si putina miere...:)





                          .....pe curand,


                                                                   Noni & Sandi ;)