Wednesday, April 2, 2014

Randuri aproape drepte


Tura asta in gradina de la  Meca s-au mai adaugat lavanda, lamaita, busuiocul (3 feluri), salvia, cimbrul si inca ceva specii de flori care vor face dintr-o fantana veche, un ghiveci mare si fain :) 
A fost o perioada cu meeeega multa sapa, care mi-a lasat in palma dreapta o urma de sa-mi aduc aminte si saptamana viitoare de saptamana asta, dar la fel de multe bucurii si-n plus a fost ziua sotiei mele, am zis ca nu-i dau flori, in schimb o sa plantam flori, ceea ce-am si facut.....sa le vedem iesite si nemancate de pasarelele care cam dadeau tarcoale :) 
Ieri seara am prins doua broscute, erau in hol, pierdute printre slapi, le-am pus printre flori.....ce aventura au avut :)




....pe data viitoare,



                               Noni & Sandi ;)