Monday, April 7, 2014

Fabrica de pensule


Si ne-am hotarat sa mergem la Cluj, foarte buna decizie! Ne-am intalnit cu prieteni vechi, am legat prietenii noi, am cantat si-am dansat, vai ce faina-i viata mai! ;) Adi (Electroclown) ne-a gazduit, impreuna cu Bogdan si multi alti oameni faini, la atelierul lor minunat din cadrul Fabricii de pensule (un complex de ateliere de tot felu' pentru artisti de toate formele si culorile), am facut cunostinta cu Capoeira, o alta forma de meditatie activa, merita incercata, apoi a fost Caprita (o catelusa tare draguta) care a dat nastere la vreo 8 sarmalute grasute printre care si viitorul nostru catel, Magellan, despre el vom povesti mai tarziu...
La plecare ne-am asezat in piata cu statuie mare si biserica si mai mare in spate unde am cantat, Alexandra s-a jucat cu poi-urile si lumea s-a bucurat, o familie din lumea care ne privea ne-au devenit prieteni si-i vom vizita cat de curand posibil, Stefan si Alexandra cu cele 3 miniaturi ale lor.
Oameni faini am intalnit, muzica buna am facut....sa vedem ce-o urma!



.....pe data viitoare,

                             Noni & Sandi ;)