Sunday, April 13, 2014

697


Ciao Mitzu! :)
 

Rapita si ciorapii...


Castelul.

Inca o saptamana, inca un trip la Meca, sapat, udat, bucurat ca au iesit toate si s-au prins pomii, musuroaie si multe alte ocupatii eco in gradina magica a casei cu numarul 697 :) Printre muncile pamantului s-au mai strecurat si plimbari prin gradina botanica sau parcul dendrologic unde se afla si castelul de mai sus, in piscina caruia vom face ceva muzical cat de curand posibil, dupa parc am zarit rapita de un galben tare pur si plin, a substituit Soarele care s-a cam ascuns de noi zilele astea....vine el, dupa care am observat ca Alexandra are ciorapii mov....VAI ce contrast! Hai la poza! :) si-am facut poza cu rapita. Azi pe la amiaza ne-am luat ramas bun de la colega noastra de casa, Mitzu (Bunica Noniana) si-am plecat spre alte destinatii.....tot plecam si-mpartim tot ce-avem mai bun, poate ne vedem pe drum! :)




 ...pe curand,

                                          Noni & Sandi ;)